Megjelenés: negyedévente
Példányszám: 2.000
Formátum: 200×280 mm fényes, színes papír
Nyomás: rotációs ofszet
Papír: 110 g-os
Borító: 170 g-os, UV lakkozott
Terjedelem: 72 oldal, irkatűzött
Terjesztés: Kiemelt gasztronómiai fesztiválok, helyi termék és hungarikum üzletek, vinotékák és pálinkaszaküzletek, valamint helyi piacok.
Példányszám: 2.000
Formátum: 200×280 mm fényes, színes papír
Nyomás: rotációs ofszet
Papír: 110 g-os
Borító: 170 g-os, UV lakkozott
Terjedelem: 72 oldal, irkatűzött
Terjesztés: Kiemelt gasztronómiai fesztiválok, helyi termék és hungarikum üzletek, vinotékák és pálinkaszaküzletek, valamint helyi piacok.
A magazin szellemisége
A vidéki térségekben a helyi adottságokra épülő vidékfejlesztést kell kidolgozni és megvalósítani. Helyben az egyik legnagyobb természeti kincs a kárpát-medencei agroökológiai, kézműipari, turisztikai, és a mikroszintekben gondolkodó, nagy innovációs képességgel rendelkező humánerőforrás. Az elkövetkezendő években erőteljes lendületet vesz egy alulról építkező termelési-feldolgozási-értékesítési rendszer, amellyel az új helyi termékfejlesztési stratégiának is számolnia kell. Nagyon fontos szerepe van ebben a folyton változó struktúrában a tájékoztatásnak, az információk gyors áramlásának, melyeket el kell juttatni a fogyasztókhoz és a helyi termékek előállítóihoz egyaránt!
Ezt a szerepet tölti be a nyomtatott sajtók piacán egyedül álló módon a Helyi Termék Magazin.
A Helyi Termék Magazin célja
- Egy tudatos vásárlói magatartással rendelkező fogyasztói réteg információkkal való ellátása, tájékoztatása.
- Egészséges helyi élelmiszerek és helyben előállított javak (kézműves termékek, használati tárgyak) valamint szolgáltatások népszerűsítése, társadalmi elfogadottságuk növelése.
- Magyar termékek iránti kereslet növelése.
- Fogyasztóvédelem.
- Méltányos kereskedelem népszerűsítése.
- Egészséges helyi élelmiszerek és helyben előállított javak (kézműves termékek, használati tárgyak) valamint szolgáltatások népszerűsítése, társadalmi elfogadottságuk növelése.
- Magyar termékek iránti kereslet növelése.
- Fogyasztóvédelem.
- Méltányos kereskedelem népszerűsítése.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése